… момичето на Джеймс Бонд от „Човекът със златния пистолет“ Брит Екланд.
Шведският модел, акриса и нискобюджетна певица е родена на 6 октомври 1942. Със Стюард са от 1975-а до шумната им раздяла.
Брит Екланд на рождения ден на Елтън Джон, 26 септември 1979 г.
Род Стюарт и Брит Екланд изглеждат като заразени с „модна треска“, която започва от така наречените летищни визии на 70-те и продължава да дефинира собствен стил ежедневно: Род носи бежов гащеризон, остри боти и макси чанта, тя – официален офис костюм и палто с косъм.
Всъщност и двамата са шик, но тя особено, с умението й небрежно да наслагва вталени сака върху поли с висока талия и високи ботуши, които правят тоалета едно цяло. Шалове и шапките също присъстват, а слънчевите очила често са във формата на сърце.
Летище Хийтроу, Лондон, 26 юни 1976 г.
Лос Анджелис, 5 април 1977 г.
Да ги видите на публично място заедно е било като да гледате футболен мач, в който никой не печели, защото всички вършат страхотна работа. Или поне това се вижда от снимките, защото поколението, родено след 2000-та няма откъде да ги познава, освен от TikTok.
След щателно претърсване започват откритията, като например екстравагантният им, напълно координиран марино стил на двойката Стюарт – Екланд.
Певецът, в изцяло бяло – блуза, панталон и шапка, разцепени от тъмен шал, усукан като бандана, прегръща актрисата, в червени панталони и блуза, напомняща мотивите на дрехите на моряците и балансираща цялостното впечатление.
Достоверен пример как да се обличате за разходка с лодка или плаж.
1975 г.
Но те също са млади турци, както е заглавието на песента на Род Стюарт, тоест млади бунтовници, които действат различно от това, което обществото смята за „нормално“.
През 70-те години светът тъне в атмосфера, доминирана от хипи стила, по своята същност противоположен на масовата култура и западното буржоазно общество, чиито примери могат да бъдат смътно уловени в стотиците снимки, документиращи техния украсен с пайети, причудлив и блестящ стил.
Премиера на филма на Кен Ръсел „Томи“, 27 март 1975 г.
Докато Екланд въплащава свободния дух на времето, дъщеря на движението от 68-ма, Стюарт въплъщава човек, който е любопитен и решен да разшири понятията за мъжко облекло. Което не е просто класическо сако и панталон, но наистина през седемдесетте е обогатено с цветове и пайети, разпръснати върху блузи, топове и аксесоари.
Род Стюард изследва стилове и цветове, разширявайки и предефинирайки концепцията за мъжественост и стилистичните граници на това, което трябва да бъде една рок звезда.
Така, експериментирайки с нови образи, певецът се превръща във всяко отношение в меко момче ante litteram, като Мик Джагър, който проправи пътя на съвременния Хари Стайлс и несъзнателно пое битка срещу едностранното представяне на човека.
Тъй като има много стилове, а Роб Стюарт е избрал един доста нетрадиционен, той ще се свързва с него завинаги.
1975 г.
1976 г.
1975 г.